Parduotuvės Taisyklės

RMD BIKE internetinės parduotuvės Taisyklės

kuriose, be kita ko, nurodomos pirkimo-pardavimo sutarčių sudarymo Parduotuvėje taisyklės, pateikiama svarbiausia informacija apie Pardavėją, Parduotuvę ir Vartotojų teises.

 

Nuostatos, susijusios su privilegijuotu Verslininku, taikomos sutartims, sudarytoms nuo 2021 m. sausio 1 d.

 

TURINYS
§ 1 Apibrėžimai
§ 2 Kontaktas su Pardavėju
§ 3 Techniniai reikalavimai
§ 4 Apsipirkimas Parduotuvėje
§ 5 Mokėjimai
§ 6 Užsakymo vykdymas
§ 7 Teisė atsisakyti sutarties
§ 8 Išimtys susijusios su teise atsisakyti sutarties
§ 9 Skundai
§ 10 Asmens duomenys
§ 11 Išlygos
Priedas Nr. 1: Sutarties atsisakymo formos pavyzdys

  • 1 APIBRĖŽIMAI

Darbo dienos - dienos nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus valstybinių švenčių dienas.
Vartotojas - vartotojas, kaip apibrėžta Civiliniame kodekse.
Paskyra - reglamentuota atskirose taisyklėse nemokama Parduotuvės funkcija (elektroniniu būdu teikiama paslauga), kurios dėka Pirkėjas gali susikurti savo individualią paskyrą Parduotuvėje.
Pirkėjas - bet koks subjektas, perkantis Parduotuvėje.
Privilegijuotas Pirkėjas - Vartotojas arba Privilegijuotas verslininkas.
Privilegijuotasis Verslininkas - fizinis asmuo, sudarantis su Pardavėju sutartį, tiesiogiai susijusią su jo verslo veikla, bet ne profesinio pobūdžio (apibrėžimas galioja sutartims, sudarytoms nuo 2021 m. sausio 1 d.).
Atsiėmimo taškas - taškas, esanti adresu Wiejska 71, 15-351 Balstogė.
Taisyklės - šios taisyklės.
Parduotuvė - Pardavėjo valdoma RMD BIKE parduotuvė adresu https://www.rmdbike.com.
Pardavėjas - Robert Maczyńsk, verslininkas, vykdantis ūkinę veiklą pavadinimu ARM Robert Maczyński, įtrauktas į Centrinį registrą ir informaciją apie ūkinę veiklą, kurį tvarko kompetentingas ekonomikos ir Centrinio registro ir informacijos apie ūkinę veiklą tvarkymo klausimais ministras, PVM m. k. (lenk. NIP) 9660886658, įm. k. (lenk. REGON) 052219703, adresas gen. Wł. Andersa 38, 15-113 Białystok.

  • 2 KONTAKTAS SU PARDAVĖJU
  1. Adresas: gen. Wł. Andersa 38, 15-113 Białystok
  2. El. pašto adresas: shop@rmdbike.com
  3. Telefonas: +48 85 871 08 38
  4. Prekių grąžinimo adresas (atsisakius sutarties): Usługowa 17, 15-521 Zaścianki
  5. Prekių, dėl kurių pateiktas skundas, siuntimo adresas: Usługowa 17, 15-521 Zaścianki
  • 3 TECHNINIAI REIKALAVIMAI
  1. Kad parduotuvė tinkamai veiktų, būtina:
  • įrenginys su prieiga prie interneto
  • interneto naršyklę, kuri palaiko JavaScript ir slapukus.
Norint pateikti užsakymą Parduotuvėje, be 1 dalyje nurodytų reikalavimų, būtina turėti aktyvią el. pašto paskyrą.
  • 4 APSIPIRKIMAS PARDUOTUVĖJE
  1. Parduotuvėje nurodytos prekių kainos tai bendros prekių kainos.
  2. Pardavėjas atkreipia dėmesį, kad bendrą užsakymo kainą sudaro Parduotuvėje nurodyta: prekės kaina ir, jei taikoma, prekės pristatymo išlaidos.
  3. Pasirinktą pirkti prekę turi būti įdėta į krepšelį Parduotuvėje.
  4. Toliau Pirkėjas pasirenka iš galimų Parduotuvėje: prekės pristatymo būdą ir užsakymo apmokėjimo būdą bei pateikia duomenis, reikalingus pateikto užsakymo įvykdymui.
  5. Užsakymas pateikiamas, kai Pirkėjas patvirtina jo turinį ir sutinka su Taisyklėmis.
  6. Svetainėje pateikta informacija nesudaro pasiūlymo Civilinio kodekso prasme, o sutartis sudaroma po to, kai užsakymas priimamas vykdymui ir užsakymui suteikiamas atitinkamas statusas. Iki šio momento Pardavėjas gali atšaukti užsakymą nenurodydamas jokios priežasties. 
  7. Pardavėjas ne vėliau kaip prekės pristatymo dieną pateikia Privilegijuotam Pirkėjui patvirtinimą apie pirkimo-pardavimo sutarties sudarymą patvariojoje laikmenoje.
  8. Pirkėjas gali užsiregistruoti Parduotuvėje, t.y. susikurti Paskyrą arba pirkti neužsiregistravęs (kaip svečias), pateikdamas savo duomenis kiekvieno galimo apsipirkimo metu.
  • 5 MOKĖJIMAI
  1. Užsakymą galima apmokėti, priklausomai nuo Pirkėjo pasirinkimo:
    1. paprastu pervedimu į Pardavėjo banko sąskaitą;
    2. per mokėjimo platformą:
  • Paysera
  • PayPal
pristatymo metu, t.y. kortele arba grynaisiais pinigais prekės pristatymo metu; Jei Pirkėjas nusprendžia mokėti iš anksto, užsakymas turi būti apmokėtas per 7 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo dienos. Pardavėjas informuoja, kad kai kurių mokėjimo būdų atveju dėl jų specifikos apmokėti užsakymą šiuo būdu galima tik tiesiogiai po užsakymo pateikimo. Pirkdamas Parduotuvėje Pirkėjas sutinka, kad Pardavėjas naudotų elektronines sąskaitas faktūras. Pirkėjas turi teisę atšaukti savo sutikimą.
  • 6 UŽSAKYMO VYKDYMAS
  1. Pardavėjas privalo pristatyti prekes be defektų.
  2. Užsakymo įvykdymo laikas nurodytas Parduotuvėje.
  3. Jei Pirkėjas pasirinko išankstinį užsakymo apmokėjimą, Pardavėjas pradės vykdyti užsakymą po to, kai jis bus apmokėtas.
  4. Jei Pirkėjas viename užsakyme įsigijo prekių su skirtingais pristatymo terminais, užsakymas bus įvykdytas atsižvelgiant į atitinkamą ilgiausią prekės pristatymo terminą.
  5. Valstybės, kurių teritorijoje vykdomas pristatymas:
  • Lenkija
  • Vokietija
  • Lietuva
  • Čekija
  • Austrija
  • Rusija
  • Prancūzija
  • Belgija
  • Latvija
  • Estija
  • Ukraina
  • Italija
  • Ispanija
  • Olandija
  • Slovakija
  • Vengrija
  • Šveicarija
  • Slovėnija
  • Kroatija
Parduotuvėje įsigytos prekės pristatomos atsižvelgiant į Pirkėjo pasirinktą pristatymo būdą:
  1. kurjeriu
  2. paštu
  3. į paštomatą
  4. Elektroninėmis priemonėmis – skaitmeninio turinio atveju
  1. Pirkėjas gali atsiimti prekes asmeniškai prekių atsiėmimo punkte jo darbo valandomis.
  1. Jei Pirkėjas pasirinka atsiėmimą atsiėmimo punkte, prekės bus paruoštos atsiimti nurodytą užsakymo įvykdymo dieną, o jei Pardavėjas nurodė prekių išsiuntimo datą - tą dieną.
  • 7 TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES
  1. Privilegijuotas pirkėjas turi teisę per 14 dienų, nenurodydamas priežasties, atsisakyti sutarties, sudarytos su Pardavėju Parduotuvėje, laikydamasis Taisyklių §8.
  2. Sutarties atsisakymo laikotarpis baigiasi po 14 dienų nuo tos dienos:
    1. kai Privilegijuotas pirkėjas gavo prekę arba kai trečioji šalis, kuri nėra vežėjas ir kurią nurodė Privilegijuotas pirkėjas gavo prekę;
    2. kai Privilegijuotas pirkėjas gavo paskutinę prekę arba kai trečioji šalis, kuri nėra vežėjas ir kurią nurodė Privilegijuotas pirkėjas gavo paskutinę prekę, jei tai sutartis įpareigojanti perkelti nuosavybės teisę kelioms prekės, kurios pristatomos atskirai;
    3. sutarties sudarymo dienos - skaitmeninio turinio pristatymo sutarties atveju.
  3. Kad Privilegijuotas pirkėjas galėtų pasinaudoti savo teise atsisakyti sutarties, jis turi informuoti Pardavėją, naudodamasis Taisyklių §2 nurodytais duomenimis, apie savo sprendimą atsisakyti sutarties nedviprasmišku pareiškimu (pvz., paštu išsiųstas laiškas arba informacija pateikta el. paštu).
  4. Privilegijuotas pirkėjas gali pasinaudoti pavyzdine atsisakymo forma, esančia Taisyklių pabaigoje, tačiau tai nėra privaloma.
  5. Kad būtų išsaugotas sutarties atsisakymo terminas, Privilegijuotas pirkėjas turi išsiųsti informaciją apie savo teisę atsisakyti sutarties iki sutarties atsisakymo laikotarpio pabaigos.

    SUTARTIES NUTRAUKIMO PASEKMĖS
  6. Atsisakymo nuo sudarytos sutarties atveju Pardavėjas nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai Pardavėjas buvo informuotas apie Privilegijuoto pirkėjo sprendimą pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, grąžina Privilegijuotam pirkėjui visus iš jo gautus mokėjimus, įskaitant prekių pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias dėl to, kad Privilegijuotas pirkėjas pasirinko kitokį nei Pardavėjo pasiūlytas pigiausias siūlomas pristatymo būdas).
  7. Pardavėjas grąžins mokėjimą, naudodamasis ta pačia mokėjimo priemone, kurią Privilegijuotas pirkėjas naudojo pirminiame sandoryje, nebent Privilegijuotas pirkėjas sutinka kitaip, bet tokiu atveju Privilegijuotas pirkėjas nepatiria jokių su grąžinimu susijusių mokesčių.
  8. Pardavėjas gali sulaikyti su mokėjimo grąžinimu, kol gaus prekes arba kol jam bus pateiktas grąžinimo išsiuntimo įrodymas, priklausomai nuo to, kuris įvykis įvyks anksčiau.
  9. Pardavėjas prašo grąžinti prekes nurodytu adresu: Usługowa 17, 15-521 Zaścianki nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai Privilegijuotas pirkėjas informavo Pardavėją apie atsisakymą nuo pirkimo-pardavimo sutarties. Šis terminas išlaikytas, jei Privilegijuotas pirkėjas prekes išsiunčia prieš pasibaigiant 14 dienų terminui nuo Pardavėjo informavimo dienos.
  10. Privilegijuotas pirkėjas padengia išlaidas susijusias su tiesioginiu prekių grąžinimu.
  11. Privilegijuotas pirkėjas yra atsakingas tik už bet kokį prekių vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl to, kad prekės buvo naudojamos kitaip, nei tai būtina prekių pobūdžiui, savybėms ir funkcionavimui nustatyti.
  12. Jei prekės dėl savo pobūdžio negali būti siunčiamos atgal įprastu būdu paštu, Privilegijuotas pirkėjas taip pat turės padengti tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas. Pardavėjas informuos Privilegijuotą pirkėją apie numatomą šių išlaidų sumą prekių aprašyme Parduotuvėje arba užsakymo pateikimo metu.
  13. Jei už Privilegijuoto pirkėjo atliktą sandorį naudojantis mokėjimo kortele reikia grąžinti pinigus, Pardavėjas grąžins juos į banko sąskaitą susietą su šia kortele.
  • 8 IŠIMTYS SUSIJUSIOS SU TEISE ATSISAKYTI SUTARTIES
  1. Teise atsisakyti sudarytos nuotoliniu būdu sutarties, apie kuria kalbama Taiklių §7 negalima, jei tai sutartis:
    1. kai sutarties objektas tai ne gamyklinis daiktas, pagamintas pagal Privilegijuoto pirkėjo specifikacijas arba skirtas jo individualiems poreikiams patenkinti;
    2. kai sutarties objektas tai greitai sugendantis daiktas arba daiktas, kurio galiojimo laikas trumpas;
    3. kai sutarties objektas tai prekė, pristatoma užklijuotoje pakuotėje, kurios po pakuotės atidarymo negalima grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo;
    4. kai sutarties objektas tai daiktas, kuris po pristatymo dėl savo pobūdžio yra neatskiriamas nuo kitų daiktų;
    5. kai sutarties objektas tai garso ar vaizdo įrašas arba kompiuterio programinė įranga, pristatoma uždarytoje pakuotėje, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo;
    6. susijusi su dienoraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymu, išskyrus prenumeratos sutartis;
    7. kai kaina arba atlygis priklauso nuo finansų rinkos svyravimų, kurių Pardavėjas negali kontroliuoti ir kurie gali įvykti iki sutarties atsisakymo laikotarpio pabaigos;
    8. susijusi su skaitmeninio turinio, kuris nėra įrašytas materialioje laikmenoje, pristatymu, jei sutartis pradėta vykdyti gavus aiškų Privilegijuoto pirkėjo sutikimą prieš pasibaigiant sutarties atsisakymo laikotarpiui ir po to, kai Pardavėjas informavo jį apie teisės atsisakyti sutarties praradimą.
  • 9 SKUNDAI
  1. Prekių defekto atveju Vartotojas turi galimybę pateikti skundą dėl nekokybiškų prekių, remdamasis Civiliniame kodekse reglamentuota garantija ar garantija, jei ji buvo suteikta.
  2. Naudodamasis garantija, Vartotojas gali laikantis Civiliniame kodekse nustatytų sąlygų ir terminų:
    1. pateikti prašymą dėl kainos sumažinimo,
    2. esminio defekto atveju atsisakyti sutarties,
    3. reikalauti, kad prekė būtų pakeista preke be defektų,
    4. prašyti pašalinti defektą.
  3. Pardavėjas prašo teikti skundus susijusius su garantija Taisyklių §2 nurodytu pašto arba elektroninio pašto adresu.
  4. Jei paaiškėtų, kad norint išnagrinėti skundą būtina pristatyti nekokybiškas prekes Pardavėjui, Vartotojas privalo pristatyti prekes (išlaidas padengia Pardavėjas) adresu Usługowa 17, 15-521 Zaścianki.
  5. Jei prekėms buvo papildomai suteikta garantija, informaciją apie ją ir jos sąlygas galima rasti produkto aprašyme Parduotuvėje.
  6. Skundai dėl Parduotuvės veiklos turėtų būti siunčiami el. pašto adresu, nurodytu Taisyklių §2.
  7. Pardavėjas išnagrinės skundą per 14 dienų.
  8. Jei prekės pristatomos su akivaizdžiais transportavimo pažeidimais, prašome, kuo skubiau praneškite apie tokias klaidas tiekėjui ir nedelsdami susisiekite su mumis. Jei siunta atvyko pažeista, apie tai mums reikia pranešti per vieną valandą: service@rmdbike.com, kad galėtume pareikšti pretenzijas vežėjui arba transporto draudimo įmonei.

    NETEISMINĖS SKUNDŲ NAGRINĖJIMO IR ŽALOS ATLYGINIMO PROCEDŪROS
  9. Jei skundų nagrinėjimo procedūra neduoda Vartotojo laukiamo rezultato, Vartotojas gali pasinaudoti, be kita ko, šiomis priemonėmis:
    1. tarpininkavimu, kurį vykdo teritoriškai kompetentinga vaivadijos Prekybos inspekcija, į kurią reikia kreiptis su prašymu dėl tarpininkavimo. Paprastai bylos nagrinėjimas yra nemokamas. Inspekcijų sąrašą rasite čia: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. nuolatinio vartotojų arbitražinio teismo, veikiančio prie vaivadijos Prekybos inspekcijos inspektoriaus, kuriam turėtų būti pateiktas prašymas dėl bylos nagrinėjimo arbitražiniame teisme, pagalba. Paprastai bylos nagrinėjimas yra nemokamas. Teismų sąrašą galima rasti adresu: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. nemokama miesto ar rajono vartotojų teisių apsaugos kontrolieriaus pagalba;
    4. ODR internetine platforma, kurią galima rasti adresu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
  • 10 ASMENS DUOMENYS
  1. Vartotojo asmens duomenų, kuriuos pateikė naudodamasis Parduotuve administratoriumi yra Pardavėjas. Išsamią informaciją apie Pardavėjo vykdoma asmens duomenų tvarkymą, įskaitant kitus duomenų tvarkymo tikslus ir pagrindus, taip pat duomenų gavėjus, rasite Parduotuvės Privatumo politikoje, atsižvelgiant į skaidrumo principą, pateiktą Europos Parlamento ir Tarybos (ES) bendrajame duomenų apsaugos reglamente „BDAR“.
  2. Pardavėjas tvarko Pirkėjo asmens duomenis, kuriuos jis pateikė apsipirkdamas Parduotuvėje užsakymo vykdymo tikslu. Šiuo atveju asmens duomenų tvarkymo pagrindas yra:
  • sutartis arba veiksmai, kurių pirkėjo prašymu imtasi siekiant ją sudaryti (BDAR 6 str. 1 įst. b raidė),
  • Pardavėjo teisinė prievolė, susijusi su apskaita (6 str. 1 įst. c raidė) ir
  • teisėtas Pardavėjo interesas, susijęs su duomenų tvarkymu siekiant nustatyti, pateikti ar apginti galimus ieškinius (reikalavimus) (BDAR 6 str. 1 įst. f raidė).
Duomenis Pirkėjas pateikia savanoriškai, tačiau jie yra būtini sutarčiai sudaryti. Nepateikus duomenų, Parduotuvėje nebus galima sudaryti sutarties. Pirkėjo duomenys, pateikti apsiperkant Parduotuvėje, bus tvarkomi iki to momento, kai:
  1. nustos galioti Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta sutartis;
  2. Pardavėjas nebeturės jokios teisinės prievolės įpareigojančios jį tvarkyti Pirkėjo duomenis;
  3. išnyks galimybė Pirkėjui arba Pardavėjui reikšti pretenzijas, susijusias su Parduotuvėje sudaryta sutartimi;
  4. bus priimtas Pirkėjo prieštaravimas dėl jo asmens duomenų tvarkymo - jei duomenų tvarkymo pagrindas buvo teisėtas Pardavėjo interesas

- priklausomai nuo to, kas taikoma konkrečiu atveju ir kas bus vėliau.

  1. Pirkėjas turi teisę reikalauti:
    1. peržiūrėti savo asmens duomenis,
    2. ištaisyti juos,
    3. pašalinti,
    4. apriboti tvarkymą,
    5. perduoti duomenis kitam administratoriui
      o taip pat teisę:
    6. bet kuriuo metu prieštarauti dėl duomenų tvarkymo dėl priežasčių, susijusių su Pirkėjo konkrečia situacija, kad būtų tvarkomi su juo susiję asmens duomenys, remiantis BDAR 6 str. 1 įst. f raide (t. y. dėl teisėtų administratoriaus interesų).
  2. Norėdamas pasinaudoti savo teisėmis, Pirkėjas turėtų susisiekti su Pardavėju, naudodamasis Taisyklių §2 nurodytais duomenimis.
  3. Jei Pirkėjas mano, kad jo duomenys tvarkomi nesilaikant teisės aktų, jis gali pateikti skundą Asmens duomenų apsaugos tarnybos pirmininkui.
  • 11 IŠLYGOS
  1. Draudžiama Pirkėjui pristatinėti neteisėtą turinį.
  2. Kiekvienas Parduotuvėje pateiktas užsakymas yra atskira pirkimo-pardavimo sutartis, todėl reikia atskirai sutikti su Taisyklėmis. Sutartis sudaroma užsakymo įvykdymo laikui ir tikslui.
  3. Sutartys, sudaromos remiantis Taisyklėmis, sudaromos lenkų kalba.
  4. Galimo ginčo su Pirkėju, kuris nėra Privilegijuotas pirkėjas, atveju kompetentingas teismas bus teismas, kuris atitinka pagal Pardavėjo buveinės adresą.
  5. Nuostatos, susijusios su prekėmis ir pirkimo-pardavimo sutartimi, taikomos atitinkamai skaitmeniniam turiniui ir skaitmeninio turinio pristatymo sutarčiai, nebent Taisyklėse šie klausimai būtų nustatyti atskirai.
  6. Bet kokia Pardavėjo atsakomybė Pirkėjo, kuris nėra Privilegijuotas pirkėjas, atžvilgiu tiek, kiek tai leidžiama pagal įstatymą, yra netaikoma.
  7. Garantinė atsakomybė Privilegijuotam Verslininkui netaikoma.



Taisyklių priedas Nr. 1

Žemiau rasite pavyzdinę sutarties atsisakymo formą, kurią vartotojas arba privilegijuotasis prekiautojas gali naudoti arba nenaudoti:

SUTARTIES ATSISAKYMO FORMOS PAVYZDYS
(šią formą reikia užpildyti ir atsiųsti mums tik tuo atveju, jei norite atsisakyti sutarties)

ARM Robert Maczyński
gen. Wł. Andersa 38, 15-113 Białystok
el. pašto adresas: shop@rmdbike.com

- Aš/Mes(*) ..................................................................... šiuo pranešimu informuoju/informuojame(*), kad atsisakau/atsisakome(*) toliau nurodytų prekių pirkimo-pardavimo(*) /toliau nurodytos paslaugos(*) /skaitmeninio turinio tiekimo(*) sutarties:

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

- Sutarties sudarymo(*)/priėmimo(*) data

..............................................................................................................................................................................

- Privilegijuoto (-ų) vartotojo (-ų)/verslininko (-ų) vardas ir pavardė:

..............................................................................................................................................................................

- Privilegijuoto (-ų) vartotojo (-ų)/verslininko (-ų) adresas:

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

.............................................................................................
Privilegijuoto (-ų) vartotojo (-ų) /verslininko (-ų) parašas
(tik jei ši forma siunčiama popierine forma)

Data ............................................

(*) Nereikalinga išbraukti.

Paskyros RMD BIKE parduotuvėje Taisyklės

 

 

Nuostatos, susijusios su Privilegijuotu verslininku taikomos sutartims, sudarytoms nuo 2021 m. sausio 1 d.

 

TURINYS
§ 1 Apibrėžimai
§ 2 Kontaktas su Pardavėju
§ 3 Techniniai reikalavimai
§ 4 Paskyra
§ 5 Skundai
§ 6 Asmens duomenys
§ 7 Išlygos

  • 1 APIBRĖŽIMAI

Vartotojas - vartotojas, kaip apibrėžta Civiliniame kodekse.
Paskyra - šiose Taisyklėse reglamentuojama Parduotuvės funkcija (paslauga), kurios pagalba Pirkėjas gali sukurti savo individualią paskyrą Parduotuvėje.
Pirkėjas - bet koks subjektas, perkantis Parduotuvėje.
Privilegijuotas pirkėjas - Vartotojas arba Privilegijuotas verslininkas.
Privilegijuotas verslininkas - fizinis asmuo, sudarantis su Pardavėju sutartį, tiesiogiai susijusią su jo verslo veikla, tačiau nesusijusią su jo profesine veikla (apibrėžimas galioja sutartims, sudarytoms nuo 2021 m. sausio 1 d.).
Parduotuvė - Pardavėjo valdoma RMD BIKE parduotuvė adresu https://www.rmdbike.com.
Pardavėjas - Robert Maczyńsk, verslininkas, vykdantis ūkinę veiklą pavadinimu ARM Robert Maczyński, įtrauktas į Centrinį registrą ir informaciją apie ūkinę veiklą, kurį tvarko kompetentingas ekonomikos ir Centrinio registro ir informacijos apie ūkinę veiklą tvarkymo klausimais ministras, PVM m. k. (lenk. NIP) 9660886658, įm. k. (lenk. REGON) 052219703, adresas gen. Wł. Andersa 38, 15-113 Białystok.

  • 2 KONTAKTAS SU PARDAVĖJU
  1. Pašto adresas: gen. Wł. Andersa 38, 15-113 Białystok
  2. El. pašto adresas: shop@rmdbike.com
  3. Telefonas: +48 85 871 08 38
  • 3 TECHNINIAI REIKALAVIMAI
  1. Tinkamam funkcionavimui ir Paskyros sukūrimui reikia:
  • aktyvios el. pašto paskyros.
  • įrenginio su prieiga prie interneto.
  • Interneto naršyklė, palaikanti JavaScript ir slapukus.
  • 4 PASKYRA
  1. Paskyros sukūrimas yra visiškai savanoriškas ir priklauso nuo Pirkėjo valios.
  2. Paskyra suteikia Pirkėjui papildomų galimybių, pvz.: peržiūrėti Pirkėjo Parduotuvėje pateiktų užsakymų istoriją, patikrinti užsakymo būseną arba savarankiškai redaguoti Pirkėjo duomenis.
  3. Norint susikurti paskyrą, reikia užpildyti atitinkamą formą Parduotuvėje.
  4. Sukūrus Paskyrą, tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaroma neterminuota sutartis dėl Paskyros valdymo pagal šiose Taisyklėse nurodytus principus.
  5. Pirkėjas gali bet kada atsisakyti Paskyros nepatirdamas jokių išlaidų.
  6. Norint atsisakyti Paskyros, reikia išsiųsti savo atsisakymą Pardavėjui šiuo el. pašto adresu: shop@rmdbike.com, po kurio gavimo Paskyra bus nedelsiant ištrinta ir sutartis susijusi su Paskyros valdymu bus nutraukta.
  • 5 SKUNDAI
  1. Skundai dėl Paskyros veikimo turėtų būti siunčiami el. pašto adresu shop@rmdbike.com.
  2. Pardavėjas išnagrinės skundą per 14 dienų.

    NETEISMINIAI SKUNDŲ NAGRINĖJIMO IR PRETENZIJŲ TEIKIMO BŪDAI
  3. Jei skundų nagrinėjimo procedūra neduoda Vartotojo laukiamo rezultato, Vartotojas gali pasinaudoti, be kita ko, šiomis priemonėmis:
    1. tarpininkavimas, kurį vykdo teritoriškai kompetentinga vaivadijos Prekybos inspekcija, kuriai turi būti pateiktas prašymas dėl tarpininkavimo. Paprastai bylos nagrinėjimas yra nemokamas. Inspekcijų sąrašą rasite čia: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. nuolatinio taikaus vartotojų teismo, veikiančio prie provincijos prekybos inspekcijos inspekcijos, kuriam turėtų būti pateiktas prašymas nagrinėti bylą taikiame teisme, pagalba. Paprastai bylos nagrinėjimas yra nemokamas. Teismų sąrašą galima rasti adresu: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. nemokama savivaldybės ar rajono Vartotojų teisių apsaugos kontrolieriaus pagalba;
    4. ODR internetinę platformą galima rasti adresu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
  • 6 ASMENS DUOMENYS
  1. Vartotojo asmens duomenų, kuriuos pateikė naudodamasis Paskyra administratoriumi yra Pardavėjas. Išsamią informaciją apie Pardavėjo vykdoma asmens duomenų tvarkymą, įskaitant kitus duomenų tvarkymo tikslus ir pagrindus, taip pat duomenų gavėjus, rasite Parduotuvės Privatumo politikoje, atsižvelgiant į skaidrumo principą, pateiktą Europos Parlamento ir Tarybos (ES) bendrajame duomenų apsaugos reglamente „BDAR“.
  2. Pardavėjas tvarko Pirkėjo asmens duomenis Paskyros valdymo tikslu. Šiuo atveju asmens duomenų tvarkymo pagrindas yra paslaugos teikimo sutartis arba veiksmai, kurių Pirkėjo prašymu imtasi siekiant ją sudaryti (BDAR 6 str. 1 įst. b raidė), o taip pat teisėtas Pardavėjo interesas, susijęs su duomenų tvarkymu siekiant nustatyti, pateikti ar apginti galimus ieškinius (reikalavimus) (BDAR 6 str. 1 įst. f raidė)
  3. Duomenis Pirkėjas pateikia savanoriškai, tačiau jie yra būtini Paskyros valdymui. Nepateikus duomenų, Pardavėjas negalės teikti Paskyros valdymo paslaugos.
  4. Pirkėjo duomenys bus tvarkomi iki to momento, kai:
    1. Pirkėjo prašymu Pirkėjas arba Pardavėjas ištrins paskyrą
    2. Pirkėjas arba Pardavėjas nebeturės galimybės reikšti su Paskyra susijusių pretenzijų;
    3. bus priimtas Pirkėjo prieštaravimas dėl jo asmens duomenų tvarkymo - jei duomenų tvarkymo pagrindas buvo teisėtas Pardavėjo interesas

- priklausomai nuo to, kas taikoma konkrečiu atveju ir kas bus vėliau.

  1. Pirkėjas turi teisę reikalauti:
    1. peržiūrėti savo asmens duomenis,
    2. ištaisyti juos,
    3. pašalinti,
    4. apriboti tvarkymą,
    5. perduoti duomenis kitam administratoriui
      o taip pat teisę:
    6. bet kuriuo metu prieštarauti dėl duomenų tvarkymo dėl priežasčių, susijusių su Pirkėjo konkrečia situacija, kad būtų tvarkomi su juo susiję asmens duomenys, remiantis BDAR 6 str. 1 įst. f raide (t. y. dėl teisėtų administratoriaus interesų).
  2. Norėdamas pasinaudoti savo teisėmis, Pirkėjas turėtų susisiekti su Pardavėju.
  3. Jei Pirkėjas mano, kad jo duomenys tvarkomi nesilaikant teisės aktų, jis gali pateikti skundą Asmens duomenų apsaugos tarnybos pirmininkui.
  • 7 IŠLYGOS
  1. Draudžiama Pirkėjui pristatinėti neteisėtą turinį.
  2. Sutartis dėl Paskyros tvarkymo sudaroma lenkų kalba.
  3. Atsiradus svarbioms priežastims, apie kurias kalbama Taisyklių §4, Pardavėjas turi teisę pakeisti šias Paskyros taisykles.
  4. Svarbios priežastys, apie kurias kalbama 3 punkte yra šios:
    1. poreikis pritaikyti Parduotuvę prie jos veiklai taikomų teisinių nuostatų
    2. teikiamų paslaugų saugumo didinimas
    3. Paskyros funkcionalumo pokytis, dėl kurio reikia keisti Paskyros taisykles.
  5. Apie bet kokį planuojamą Paskyros taisyklių pakeitimą Pirkėjas informuojamas ne vėliau kaip prieš 7 dienas iki pakeitimo įsigaliojimo el. laišku, siunčiamu Paskyrai priskirtu adresu.
  6. Jei Pirkėjas nesutinka su planuojamu pakeitimu, jis turėtų apie tai informuoti Pardavėją išsiųsdamas jam atitinkamą pranešimą el. pašto adresu shop@rmdbike.com, dėl ko nuo planuojamo pakeitimo įsigaliojimo dienos arba anksčiau, jei Pirkėjas pateiks tokį prašymą bus nutraukta Paskyros valdymo sutartis.
  7. Jei Pirkėjas neprieštarauja planuojamam pakeitimui iki jo įsigaliojimo, laikoma, kad jis su juo sutinka, bet tai nėra kliūtis ateityje nutraukti sutartį.
  8. Galimo ginčo su Pirkėju, kuris nėra Privilegijuotas pirkėjas, atveju kompetentingas teismas bus teismas, kuris atitinka pagal Pardavėjo buveinės adresą.


RMD dviračių parduotuvės Naujienlaiškio Taisyklės

 

Nuostatos, susijusios su Privilegijuotu verslininku, taikomos sutartims, sudarytoms nuo 2021 m. sausio 1 d.

 

TURINYS
§ 1 Apibrėžimai
§ 2 Naujienlaiškis
§ 3 Skundai
§ 4 Asmens duomenys
§ 5 Baigiamosios nuostatos

  • 1 APIBRĖŽIMAI

Vartotojas - vartotojas, kaip apibrėžta Civiliniame kodekse.
Naujienlaiškis - nemokamai elektroninėmis priemonėmis teikiama paslauga, kurią naudodamasis Paslaugos gavėjas gali gauti elektroninėmis priemonėmis iš Paslaugos teikėjo iš anksto užsakytus pranešimus, susijusius su Parduotuve, įskaitant informaciją apie pasiūlymus, akcijas ir naujienas Parduotuvėje.
Privilegijuotas verslininkas - fizinis asmuo, sudarantis su Pardavėju sutartį, tiesiogiai susijusią su jo verslo veikla, tačiau nesusijusią su jo profesine veikla (apibrėžimas galioja sutartims, sudarytoms nuo 2021 m. sausio 1 d).
Parduotuvė - Paslaugų teikėjo valdoma RMD BIKE parduotuvė, kurios adresas https://www.rmdbike.com.
Paslaugų gavėjas - bet kuris subjektas, besinaudojantis naujienlaiškio paslauga.
Privilegijuotas paslaugų gavėjas - Privilegijuotas vartotojas arba verslininkas.
Paslaugų teikėjas - Robert Maczyńsk, verslininkas, vykdantis ūkinę veiklą pavadinimu ARM Robert Maczyński, įtrauktas į Centrinį registrą ir informaciją apie ūkinę veiklą, kurį tvarko kompetentingas ekonomikos ir Centrinio registro ir informacijos apie ūkinę veiklą tvarkymo klausimais ministras, PVM m. k. (lenk. NIP) 9660886658, įm. k. (lenk. REGON) 052219703, adresas gen. Wł. Andersa 38, 15-113 Białystok.

  • 2 Naujienlaiškis
  1. Paslaugos gavėjas gali savanoriškai naudotis naujienlaiškio paslauga.
  2. Norint naudotis naujienlaiškio paslauga, būtina turėti įrenginį su naujausios versijos interneto naršykle, palaikančia JavaScript ir slapukus, turinčią prieigą prie interneto ir aktyvią el. pašto paskyrą.
  3. Pagal šią paslaugą siunčiami el. laiškai bus siunčiami el. pašto adresu, kurį Paslaugų gavėjas nurodė užsiregistruodamas Naujienlaiškiui.
  4. Norėdamas sudaryti sutartį ir užsiregistruoti Naujienlaiškio paslaugai, Paslaugų gavėjas pirmiausia Parduotuvėje tam skirtoje vietoje turi nurodyti savo el. pašto adresą, kuriuo pageidauja gauti pranešimus susijusius su Naujienlaiškiu. Užsiprenumeravus Naujienlaiškį sudaroma paslaugų teikimo sutartis ir Paslaugų teikėjas pradeda teikti paslaugas Paslaugų gavėjui - atsižvelgiant į 5 skyriaus nuostatas.
  5. Kad Naujienlaiškio paslauga būtų tinkamai vykdoma, Paslaugos gavėjas privalo nurodyti teisingą savo el. pašto adresą.
  6. Naujienlaiškių pranešimuose bus pateikta informacija apie galimybę atsisakyti jo prenumeratos ir nuoroda, kurią paslaudus galima atsisakyti prenumeratos.
  7. Paslaugų gavėjas pasinaudodamas 6 punkte nurodyta galimybe arba išsiųsdamas pranešimą Paslaugų teikėjo el. pašto adresu: shop@rmdbike.com gali bet kada atsisakyti Naujienlaiškio prenumeratos nenurodydamas jokios priežasties ir nepatirdamas jokių išlaidų.
  8. Jei Paslaugų gavėjas pasinaudoja Naujienlaiškio prenumeratos atsisakymo nuoroda arba išsiunčia pranešimą su prašymu anuliuoti jo naujienlaiškio prenumeratą, sutartis dėl šios paslaugos teikimo bus nedelsiant nutraukta.
  • 3 Skundai
  1. Skundus susijusius su Naujienlaiškiais reikia tekti Paslaugų teikėjui el. pašto adresu: shop@rmdbike.com.
  2. Paslaugų teikėjas išnagrinės skundą per 14 dienų nuo skundo gavimo dienos.

    NETEISMINIAI SKUNDŲ NAGRINĖJIMO IR PRETENZIJŲ TEIKIMO BŪDAI
  3. Jei skundų nagrinėjimo procedūra neduoda Vartotojo laukiamo rezultato, Vartotojas gali pasinaudoti, be kita ko, šiomis priemonėmis:
    1. tarpininkavimas, kurį vykdo teritoriškai kompetentinga vaivadijos Prekybos inspekcija, kuriai turi būti pateiktas prašymas dėl tarpininkavimo. Paprastai bylos nagrinėjimas yra nemokamas. Inspekcijų sąrašą rasite čia: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. nuolatinio taikaus vartotojų teismo, veikiančio prie provincijos prekybos inspekcijos inspekcijos, kuriam turėtų būti pateiktas prašymas nagrinėti bylą taikiame teisme, pagalba. Paprastai bylos nagrinėjimas yra nemokamas. Teismų sąrašą galima rasti adr: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. nemokama savivaldybės ar rajono Vartotojų teisių apsaugos kontrolieriaus pagalba;
    4. ODR internetinę platformą galima rasti adresu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
  • 4 Asmens duomenys
  1. Paslaugų gavėjo asmens duomenų, kuriuos pateikė Naujienlaiškio prenumeratos tikslu administratoriumi yra Paslaugų teikėjas. Išsamią informaciją apie Paslaugų teikėjo vykdoma asmens duomenų tvarkymą, įskaitant kitus duomenų tvarkymo tikslus ir pagrindus, taip pat duomenų gavėjus, rasite Parduotuvės Privatumo politikoje, atsižvelgiant į skaidrumo principą, pateiktą Europos Parlamento ir Tarybos (ES) bendrajame duomenų apsaugos reglamente „BDAR“.
  2. Paslaugų gavėjo duomenų tvarkymo tikslas - Naujienlaiškio siuntimas. Asmens duomenų tvarkymo pagrindas šiuo atveju yra paslaugų teikimo sutartis arba veiksmai, kurių imtasi Paslaugų gavėjo prašymu siekiant ją sudaryti (BDAR 6 str. 1 įst. b raidė), o taip pat teisėtas Paslaugų teikėjo interesas, susijęs su duomenų tvarkymu siekiant nustatyti, pateikti ar apginti galimus ieškinius (reikalavimus) (BDAR 6 str. 1 įst. f raidė).
  3. Duomenis Paslaugų gavėjas pateikia savanoriškai, tačiau jie yra būtini norint gauti Naujienlaiškio paslaugą. Nepateikus duomenų, Paslaugų teikėjas negalės teikti šios paslaugos.
  4. Paslaugų gavėjo duomenys bus tvarkomi iki to momento, kai:
    1. Paslaugų gavėjas atsisakys Naujienlaiškio prenumeratos;
    2. Paslaugų gavėjas arba Paslaugų teikėjas nebeturės galimybės reikšti su Naujienlaiškiu susijusių pretenzijų;
    3. bus priimtas Paslaugų gavėjo prieštaravimas dėl jo asmens duomenų tvarkymo - jei duomenų tvarkymo pagrindas buvo teisėtas Paslaugų teikėjo interesas.

- priklausomai nuo to, kas taikoma konkrečiu atveju ir kas bus vėliau.

  1. Pirkėjas turi teisę reikalauti:
    1. peržiūrėti savo asmens duomenis,
    2. ištaisyti juos,
    3. pašalinti,
    4. apriboti tvarkymą,
    5. perduoti duomenis kitam administratoriui
      o taip pat teisę:
    6. bet kuriuo metu prieštarauti dėl duomenų tvarkymo dėl priežasčių, susijusių su Paslaugų gavėjo konkrečia situacija, kad būtų tvarkomi su juo susiję asmens duomenys, remiantis BDAR 6 str. 1 įst. f raide (t. y. dėl teisėtų administratoriaus interesų).
  2. Norėdamas pasinaudoti savo teisėmis, Paslaugų gavėjas turėtų susisiekti su Paslaugų teikėju.
  3. Jei Paslaugų gavėjas mano, kad jo duomenys tvarkomi nesilaikant teisės aktų, jis gali pateikti skundą Asmens duomenų apsaugos tarnybos pirmininkui.
  • 5 Baigiamosios nuostatos
  1. Paslaugų teikėjas pasilieka sau teisę keisti šias Taisykles tik dėl svarbių priežasčių. Svarbiomis priežastimis laikoma būtinybė keisti taisykles dėl Naujienlaiškio paslaugos modernizavimo ar teisinio reglamentavimo pasikeitimo, turinčio įtakos Paslaugų teikėjo teikiamai paslaugai.
  2. Informacija apie planuojamus taisyklių pakeitimus bus išsiųsta Paslaugų gavėjo el. pašto adresu, kurį jis nurodė užsiregistruodamas Naujienlaiškio prenumeratai, likus ne mažiau kaip 7 dienoms iki pakeitimų įsigaliojimo.
  3. Jei Paslaugų gavėjas neprieštarauja planuojamiems pakeitimams iki jų įsigaliojimo, laikoma, kad jis su jais sutinka.
  4. Jei Paslaugų gavėjas nesutinka su planuojamu pakeitimu, jis turėtų apie tai informuoti Paslaugų teikėją išsiųsdamas jam atitinkamą pranešimą el. pašto adresu shop@rmdbike.com, dėl ko nuo planuojamo pakeitimo įsigaliojimo dienos paslaugos teikimo sutartis bus nutraukta.
  5. Paslaugų gavėjui draudžiama teikti neteisėtą turinį.
  6. Naujienlaiškio paslaugų prenumeratos sutartis sudaroma lenkų kalba.
  7. Jei Paslaugų gavėjas nėra Privilegijuotas paslaugų gavėjas, kompetentingas teismas bus teismas, kuris atitinka pagal Paslaugų teikėjo buveinės adresą.

 

Prisijungti
Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruokite
į viršų
Shop is in view mode
rodyti pilną puslapio versiją
Sklep internetowy Shoper Premium